Artykuł sponsorowany

Ile kosztuje wizyta u fryzjera?

Ile kosztuje wizyta u fryzjera?

Salony fryzjerskie są wręcz oblegane przez klientki i klientów. Każdy chciałby mieć modną fryzurę, która podkreśli jego największe atuty. Z roku na rok zmieniają się trendy i wiele osób chce "być na czasie", prezentując w każdym sezonie nowe uczesanie. Na koszt usługi wpływa wiele czynników – długość włosów, zakres wykonywanych przez fryzjera prac czy sposób upięcia. Najbardziej skomplikowane fryzury mogą kosztować nawet kilkaset złotych.

Strzyżenie, modelowanie i upięcie

Obecnie fryzjerzy mają szerokie pole do popisu nie tylko ze względu na stale rosnący popyt na usługi fryzjerskie. Mogą stosować także akcesoria i kosmetyki, dzięki którym klient zmienia się nie do poznania. Tak naprawdę w kilka chwil można uzyskać fryzurę, która sprawi, że po wyjściu z salonu trudno będzie go rozpoznać. Takie usługi obecnie kosztują także nieco więcej. Warto jednak poszukać dobrego fryzjera, który zaproponuje atrakcyjne stawki i wywiąże się ze swojego zadania perfekcyjnie. Nikt nie chce przecież wyrzucać pieniędzy w błoto.

Jeśli chodzi o strzyżenie, modelowanie i wszelkiego rodzaju upięcia, ceny wahają się dziś w przedziale:

  • fryzury okolicznościowe – 30-150 zł,

  • modelowanie – 25-100 zł,

  • podcięcie końcówek – 15-50 zł,

  • strzyżenie damskie – 20-60 zł,

  • strzyżenie męskie – 15-50 zł,

  • fryzury ślubne – 60-250 zł.

Zadbana fryzura to atut każdej osoby. Potrafi skutecznie odciągnąć uwagę od mankamentów i podkreślić urodę. Wybierając salon fryzjerski, warto zatem kierować się nie tylko niską ceną, ale także jakością świadczonych usług.

Farbowanie włosów

Wiele osób decydując się na radykalne zmiany lub odświeżenie koloru, wybiera salony fryzjerskie, które korzystają z najwyższej jakości kosmetyków. Taka usługa obecnie kosztuje nieco więcej, jednak klient ma pewność, że zostanie wykonana profesjonalnie. Salon fryzjerski Corte Del Sole proponuje obecnie następujące ceny:

  • jednolita koloryzacja – 160-300 zł,

  • baleyage – 160-350 zł,

  • toner – 50-80 zł,

  • dekoloryzacja i nowy kolor – 300-500 zł.

Klientki i klienci decydują się często nie tylko na radykalne zmiany, ale przede wszystkim na odświeżenie fryzury. Jedna i druga usługa podkreśla ich osobowość i dodaje uroku. Profesjonalny fryzjer za pomocą odpowiednich kosmetyków i akcesoriów może sprawić cuda.

Obecnie ceny odgrywają rolę drugorzędną. Najważniejsze dla klientów jest to, aby usługa była wykonana perfekcyjnie, a efekt zwalał z nóg. Wybierając salon fryzjerski, warto zatem brać pod uwagę różne czynniki. Nie zawsze fryzjer z polecenia czy oferujący wysokie ceny będzie dobrym wyborem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.